tagit bort gamla designen

ja som ni kanske ser så valde jag att ta bort min snygga design som är gjord av malin för ett bra tag sedan, anledningen är att jag inte längre trivdes med den. Bilden på min i headern var inte alls fin och hade haft designen väldigt länge som sagt och tröttnade därför på den. Ska väl försöka mig på en ny design själv, fast ärligt talat känns det inte riktigt värt eftersom jag aldrig bloggar, samt att när jag väl gör det är det ointressant. Egentligen borde jag ta bort bloggen, eftersom den inte används, men samtidigt vill jag inte göra det, har ändå haft den sedan september 2008. Sedan är den bra att ha ibland när jag får för mig att skriva. Som sagt, har tagit bort designen och får se hur jag gör med bloggen i fortsättningen, men kommer i varje fall inte ta bort den i dagens läge.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0