zzzova

Känner att jag måste få lite bättre inspiration till att blogga, känner att jag inte har något att skriva om. Jag vill ha en bärbar dator med webbcamera så att jag lättare kan lägga in och ta bilder till bloggen, vore riktigt naaajs faktiskt. Nej nu tänkte jag snart gå och lägga mig, för att komma i säng före tolv någon gång denna vecka och få mer än 5 timmars sömn, ska bli skönt då jag varit så fruktansvärt trött denna vecka. Har somnat varenda dag efter att jag kommit hem från skolan hehe. Börjar även 8:30 i morgon vilket betyder att jag kan sova en halvtimme längre, sköööönt :)

Vi hörs, godnatt! <3

jag som sover på fridas ben(whaat?) på väg hem från en mysig helg i örebro med mina fina brudar i vintras.


Kommentarer
Postat av: alma

köp en data då ? ;)

2010-09-30 @ 11:43:06
URL: http://jarnung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0