hej jag heter jenny och jag kan inte komma ihåg att uppdatera min blogg..

Faaaaaaan vad jag är dålig på att bloggga, men åh jag har ju inget intressant att skriva! Dessutom lägger jag aldrig ut några bilder vilket gör det ännu tråkigare att läsa, och jag är så fruktansvärt slö att jag inte orkar ta upp kameran och fota hela tiden och sedan ladda över till datorn och grejer. Men fan det är ju kul att blogga, iaf när man har något att skriva, hähä. Linn, det är bra att du ger mig en spark i baken i form av kommentarer att jag måste blogga, du också Debbie! Då måste jag ju liksom bara blogga!! :D Så tack för det!
Nej nu jävlar!

Kommentarer
Postat av: alma

nej, du är faktist jätteduktig på att skriva! ;D

2010-09-21 @ 22:06:00
URL: http://jarnung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0