torsdag

Hej!
Fan vad snabbt detta lov går, det är redan torsdag ju! På måndag är det skola igen som gäller!
Tyvärr har jag fortfarande ont i nacken/ryggen idag, så jäkla jobbigt! Det känns dock lite bätte än igår, så det är ju alltid något. Har därför inte orkat göra så mycket idag heller, hatar detta. Jag vill inte bara sitta inne! Har iaf varit iväg och solat med mamma idag, sen bara tittat på TV och funderade på att fixa lite på rummet, får se om det funkar med nacken vill säga. Jag undrar verkligen vad detta beror på, det är riktigt skumt. 
Tur att det är Glee (update: tydligen inget glee idag, fan då!) och Vampire diaries på TV idag, så jag har något att göra ikväll. Hoppas verkligen att jag inte har ont i morgon, så jag kan träffa några vänner och ha kul! =)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0