tisdag

Hej hej!
De två första dagarna på denna vecka har gått relativt snabbt, riktigt skönt! Känner mig dock jättetrött idag, och somnade när jag kom hem från skolan. Men det blir så när man stiger upp 05:30 varje dag -.- . Måste också säga att det är så otroligt skönt att solen har tittat fram dessa dagar också, man blir mycket gladare!
En annan sak som gör mig glad är att min fina vän Linn äntligen är hemma i Sverige igen! :D Har saknat dig babe!

I morgon är det ingen vanlig skoldag. I morgon är det idrottsdag, och vi ska promenera inne i stan. Skönt att slippa sitta i skolbänken och plugga och istället vandra omkring och snacka en massa skit med vännerna! =)
Har inte så mycket att skriva, tänkte bara uppdatera lite sådär :)
Vi hörs!
Pusss

Kommentarer
Postat av: felli

fin blogg :)

2010-03-11 @ 13:02:13
URL: http://endastfelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0