söndag

Hej!
söndag idag, ångest- dagen! Hatar verkligen söndagar! Och jag är inte alls taggad på skola i morgon, speciellt inte en tidig vecka, då jag måste stiga upp vid 05:30, fyfan! Jag fattar inte hur jag ska komma upp, har sovit fram till elva varenda dag på lovet.

Dagen spenderades i stan med mamma och pappa, åkte sedan hem och tittade på One tree hill, hehe. Köpte inte något i stan, vilket är bra för min ekonomi just nu. Men det är så mycket jag vill köpa just nu, jag dör!
Sitter nu och pluggar lite spanska, har redovisning på tisdag. Ska även stanna kvar efter skolan med Elisabeth och plugga i morgon. Sen vill jag hem och sova!!!
Skriver godnatt nu, så hörs vi när vi hörs.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0