måndag

Hej!
skriver ett kort inlägg orkar inte berätta allt i detalj hehe.
Igår var jag, Linn och Sara på fest i hässelby med lite folk, det var kul :) Sedan drog vi vidare till Kevin för att sova, och vi kom sedan hem utan att ha sovit vid halv sex i morse haha! Att vi alltid lyckas, vi tre alltså!
Idag har jag varit hos Linn hela dagen, mycket mysigt! Greta kom även förbi lite senare och då färgade dom mitt hår! :) Sedan har jag varit där och chillat, Linn åker till Egypten i morgon bitti den lyckosen! Fattar inte att jag har lov nu och att Linn ska åka iväg en hel vecka. Känns jättekonstigt!

Men gumman, du får ha det så himla underbart där borta! Jag kommer att sakna dig sjukt, men jag väntar här hemma på dig! Du vet att jag älskar dig massor ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0