uppdatering, det var på tiden

Hallå där!
Tänkte köra på en liten uppdatering såhär på söndagskvällen, trevligt va? Blir en kortis dock, men fler inlägg väntar!
Jag har nu sedan i fredags sommarlov(vilket betyder att det egentligen börjar i morgon) och det känns så jäkla skönt! Efter ett helt år med massa slit i skolan så är jag nu ledig i typ två månader? Äntligen säger jag bara! :)

Har även fått en hund, som jag inte skrivit något alls om här i bloggen, det trodde jag att jag hade gjort. Men men, hon heter Vanessa och är en lagotto. Har haft henne här hemma i 1,5 veckor, och hon är så söt!

Idag har Linn färgat(okej tonat) mitt hår, det blev mörkare brunt. Hon gjorde ett strålande jobb! Tack för hjälpen babe!
Nu ska jag fortsätta att städa mitt rum, inte så kul men vääääälbehövligt kan jag tala om! Men vi hörs, jag lovar!

Ps
. försökte ta bilder på mitt nyfärgade hår men bilderna gav ingen som helst rättvisa, det såg typ svart/blått ut haha. Därför får jag istället återkomma med bilder!

Pusssss


en liten bild på Vanessa, de få som läser min blogg har väl sett denna bild på facebook, därför kommer jag att lägga in fer bilder senare, har inte lagt in alla de bilder jag tagit på henne ännu och orkar inte göra det just nu, men som sagt det kommer fler! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0