Hemma hos Linn

Hej!
Just nu sitter jag hemma hos min fina Linn, medan hon städar. Visst är hon duktig? :)
Jag underhåller mig med att ta kort på mig själv, riktigt fina måste jag säga. Osminkad och jävlig dessutom. Nej men lite seriöst nu, tänkte iaf ta kort på mitt nya hår som Linn så duktigt färgade igår, som jag skrev. Med hennes webcam ser man bättre hur färgen ser ut.
Måste hitta hur man tar kort med kameran som finns på vår nya dator hemma, för jag fattar verkligen ingenting ;S Vore ju lite bra om det gick att ta kort där, mycket smidigare än att alltid behöva ta med kameran och ladda över till datorn sen.

Vi hörs! pösss




som sagt, inte världens finaste bilder, skyller på att jag är osminkad och inte speciellt seriös, haha. Men såhär ser iaf färgen ut. Mitt hår ser riktigt risigt ut asså, måste klippa mig!!!!


och så en smygbild på Linn som städar och gör det fint på sitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0