torsdag

Hej!
Nu kommer här ett litet inlägg igen.
Idag sket jag i engelskan och matten och stannade istället hemma sov, dock åkte jag till skolan till halv ett för att skriva ett spanska prov jag missade förra veckan. Sedan när jag och Emelie kommer in i spanska salen, så säger våran lärare att vi inte ska göra provet eftersom vi ska byta skola och hon redan har skrivit våra omdömen, whaaat?! Kul, satt hela kvällen igår och i morse och pluggade till den där spanskan och sen behöver jag inte ens göra det, suuuurt!
För er som inte vet så ska jag och brudarna byta skola på måndag. Jag, Debbie och Linn kommer hamna i samma klass på JENSEN norra och Emelie på JENSEN södra. Kommer bli så fruktansvärt tråkigt att skiljas från Emelie, även om vi sagt att vi ska hålla kontakten!!
Detta betyder alltså att morgondagen är våran sista dag i JENSEN västra, lite sorgligt men hoppas vi trivs bättre i nya skolan.

I morgon är det lokalfest, Natta har fyllt år och har en lokalfest som sin "födelsedags fest". Det kommer vara runt hundra personer så tror det kommer bli sjukt kul. Hoppas iaf det!
Nu har jag en del grejer att fixa, så säger godnatt ifall jag inte skriver senare(tveksamt).
Godnatt och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0