Happy New Year

Hej!
Först och främst vill jag bara säga Gott nytt år och god fortsättning på er mina fina läsare!
Sedan vill jag be om ursäkt för att jag haft så otroligt dålig uppdatering på senaste tiden!

Var erat nyår bra? Mitt var superbra! Bästa nyårsafton någonsinn, och jag firade in det med de bästa människorna! Började med att jag och Linn fixade oss hos henne, blev lite stressigt eftersom vi skulle vara hos Kajsa absolut senast 18:30 så det blev att vi sprang i klackar till Kajsa. Där bjöds det på god middag och efterrätt med mina underbara ae4 brudar. Vi började även dricka lite smått. Efter middagen åkte folk åt olika håll. Alla drog medan jag, Linn och Greta stannade kvar hemma hos Kajsa ett tag med hennes brorsa. Sedan drog vi till Carl Klinga, en gammal klasskompis. Vi var inte där länge alls, kanske tjugo minuter, sedan drog vi vidare till en kille som heter kevin. Där blev det också nästan att dra på direkten. Då gick vi istället till en annan kille som heter Gustav(tror jag?). Kom dit vid typ kvart i tolv så det var knappt någon idé att klä av sig ytterkläderna för vi skulle ut till tolvslaget och smälla en "bomb" som dom kallade det, men det var raketer. Helt underbart var det under tolvslaget, skumpa dracks, det kramades, skreks "gott nytt år" och alla var glada och sen alla vackra fryverkerier omkring oss.
Vid kanske kvart över tolv gick vi tillbaka till Gustav och fortsatte dricka och dansa och ha kul. Sen blev det dags för mig att dra hemåt medan mina vänner stannade.
Är så tacksam över att jag fick fira detta nyår med mina vänner, även om jag var tvungen att dra hem mycket tidigare än alla andra så fick jag iaf ett helt underbart nyår ! Tack för att ni finns, älskar er!

GOTT NYTT ÅR 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0