glömt att berätta

Hej!
Debbie kom aldrig till vällingby idag, väldigt synd. Hade varit kul att träffat henne eftersom vi nu inte kommer ses innan skolan börjar.
Just nu packar jag för fullt, har glömt att skriva det men tidigt i morgon bitti åker jag och min familj till Björnrike och åker skidor. Jag kommer hem redan på onsdag eftersom jag börjar skolan på torsdag, medan resten av min familj åker hem på söndag. Dock är jag så dum att jag skulle beställa bussbiljett hem idag, och såklart finns det inga platser kvar, kul. Och jag MÅSTE hem på onsdag. Jag kanske får lov att ta en buss som är framme elva på onsdag kväll och sedan är det skola dagen efter, och jag ska ta mig hem från centralen också, lyckat.
Sedan när jag väl kommer hem blir det är råplugga, eftersom den sjukt stora geografi uppgiften ska lämnas in på söndag och jag har inte ens börjat. Tror inte ens jag har pappret med instruktioner hemma, fan alltså! Så jävla oplanerat alltihop.
Hoppas iaf att allt löser sig!
Skriver ettt "hejdå inlägg" senare, haha.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0