dålig uppdatering- Igen!

Hej ni söta!
Återigen, jag ber om ursäkt för min fruktansvärt dåliga uppdatering och kassa inlägg. Jag känner bara att jag inte har någon motivation just nu, därför blir det som det blir. Dessutom har mitt internet inte fungerat på hela dagen och inte heller igår kväll!

Idag var det iaf skola mellan 8 och 12:30, dock fick vi sluta en tjugo minuter tidigare eller något sådant. Många av våra kurser tar slut nu på fredag och vi har då inget att göra under dessa lektioner, idag körde vi liksom "hänge gubbe" hela samhälls lektionen, onödigt?
På torsdag har jag spanska prov, och jag kan det inte alls, det är sjukt svårt! Så i morgon blir det raka vägen hem efter skolan och plugga på det. Måste också skriva ett helt CV på engelska och ett personligt brev, även det på engelska, lycka till att hinna med alla dessa grejer i morgon säger jag bara! Tyvärr slösade jag hela denna dag på att titta på massa avsnitt av One Tree Hill, fasiken, jag som skulle pluggat idag!

Men men, nu blir det snart sängen, innan dess ska jag läsa lite i min bok som jag började på igår "Allt för min syster" som jag sett på bio som var GRYYYYM, eller så jäkla fin! Och boken har fått jättebra kritik, den är typ slut på varenda bokaffär ! ;S
Godnatt, ska försöka slänga iväg ett inlägg i morgon!
Pusss

Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

Hallå hallå.

har du haft en bra dag än så länge? :)



- veckans blogg uppe. avlutas idag.

- hallon tvål tävling som avslutas den 17:e (lätt att vara med)



<3

2010-01-14 @ 08:37:45
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0