clothes

Nu kommer detta i-landsproblem igen. Jag har absolut ingenting att ta på mig. Ingenting sitter som det ska, eller så vill jag inte använda det. Jag måste verkligen införskaffa i nya kläder. Mycket nya kläder. Jag är så otroligt dålig på att shoppa, jag älskar att shoppa, vilken tjej gör inte det? Men jag suger på att hitta det jag söker, för jag är så jäkla kräsen, även fast det alltid slutar med att jag köper tråkiga basplagg som jag vill använda en gång för att sedan lägga det längst in i garderoben. Varför kan jag inte få den där kroppen där allt sitter perfekt? Varför kan jag inte få äga alla de där kläderna jag vill ha, dom där grymt snygga som jag aldrig hittar?

Åh, varför kan vi inte bara ha skouniform i Sverige för? Så man slapp allt detta knöl med kläder varje dag!

Kommentarer
Postat av: Neha

Har också det Ilandsproblemet nu

2010-01-21 @ 13:56:31
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Har också varit med om det problemet.

2010-01-21 @ 17:33:12
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0