Björnrike torsdag-söndag

Nu skriver jag ett hejdå inlägg eftersom jag åker iväg till Björnrike i morgon för att åka skidor. Med mig i bagaget har jag min babe Linn! Kommer bli så jäkla roligt och mysigt, läääängtar! Kommer hem på söndag kväll så vi får se när vi hörs =) Ska försöka ta lite kort denna gång haha!

Nu måste jag alldeles snart sova, har två provn i morgon, har som vanligt inte pluggat mycket alls. Fan. Jag måste bli bättre på att planera, seriöst alltså!

Ni får se en bild på Debbie, Linn och mig ifrån i lördags när vi firade Linns 17års dag!

fattar inte vad fan som hände med Debbies läppar!

puss på mina (få)läsare!

Kommentarer
Postat av: Tryck på länken nedanför komma direkt till min tävling

Hej allt bra;)?

bara kikar in.

Postat av: KATE

Samlar du på något? :D

2010-02-18 @ 16:06:28
URL: http://sametaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0