Nu har jag snart jullov, så härligt!

Halloj! Tänkte bara säga att jag nu är klar med allt i skolan, och i morgon ska jag endast på en timmes julavslutning vid Odenplan sen får jag jullov! Är ledig i tre hela veckor, hur underbart?! Efterlängtat kan jag tala om.

För övrigt tycker jag det var jättetrist att Emanuel vann PH, det borde ha varit Erik. Tycker inte Emanuel förtjänade det.. Nu är det slut för i år också, tråkigt ju! Vad ska jag nu göra mellan halv åtta och åtta varje vardag liksom? Jaja, kommer väl på något antar jag höhö.
Även fast jag börjar tio i morgon och endast har skola i en timma, så ska jag faktiskt snart gå och lägga mig tänkte jag. Jag är sjukt trött efter att ha kommit i säng efter klockan ett och gått upp halv sex varenda morgon denna vecka. Har med andra ord en hel del sömn att ta igen. Så ja, godnatt då. Vi hörs väl snart, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0