löööördag 4 december

20 dagar kvar till jul, sjukt vad tiden går snabbt. Svårt att förstå.
Jag uppdaterar inte just nu, detta på grund utav att jag just nu är ganska psykiskt instabil och därför inte orkar blogga så mycket (inte för att jag brukar göra det i vanliga fall heller hehe, men ändå). För en stund sedan bröt jag fullständigt ihop, jag kunde inte kontrollera det och kände inte riktigt igen mig själv. Jag skyllde på trötthet, men jag vet ju själv att det inte är sant även fast det kan ha lite inblandning just för tillfället, men själva anledningen är ju annan och flera. Känner mig just nu helt orkeslös och kommer därför bara att stanna hemma idag. Behöver sova.

ps. jag har insett att jag borde sluta följa eller ens läsa bloggar över huvudtaget, det är inte bra för mig. Därför stänger jag nu av min dator. Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: greta

<3

2010-12-05 @ 18:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0