trötter

Det är onsdag eftermiddag och jag är hur trött som helst. Ska nog lägga mig och sova en timme eller två för att bli lite pigg, känner att jag behöver det. Det var en rätt skön dag i skolan idag, vi gjorde knappt något förutom på företagsekonomin där vi jobbade med ett litet grupparbete som ska redovisas på måndag. Slutade vid halv ett idag för att sedan åka hem till vanessa, sedan har jag bara latat mig i soffan framför tv'n.
Igår beställde jag en varsinn vit Knokk-klocka till mig och Linn, äntligen! Har väntat på att köpa den men den har hela tiden varit slut på lagret då jag skulle beställa, men nu så! :D Vi kommer bli så snygga i våra klockor haha ;) vad gjorde jag mer igår? Ingenting egentligen, bara var hemma och tog det lugnt, tittade på tv och sov. Rätt skönt faktiskt :) Intessant inlägg ellerhur haha?

Nej nu ska jag sova eller vila, vi hörs!
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0