sööööndag

Hallllåå!
Först vill jag bara börja med att säga att jag äntligen hittat min iPod, wohoo! Den låg i en gammal väska som jag aldrig använder, men hade den i somras då jag och linn åkte och solade, så låg den kvar där i.. smart av mig att inte komma på den förrän idag liksom. Men skönt att den är tillbaka iallafall!
Helgen har varit mysig och lugn, har umgått med linn båda dagarna och bara tagit det lugnt. Igår när vi precis satt på filmen love actually så ser linn fetaste spindeln, jag skojar inte när jag säger att det var den största vi någonsin sett, den var verkligen vidrig!

I morgon är det skola igen, fan. Går tidig vecka denna vecka och heldag i morgon vilket betyder att jag går från 8-5 i morgon, drygt! Men rätt skönt att sluta tidigt resten av veckan, även fast det kommer bli rätt kämpigt att gå upp vid halv 6 varje dag när jag sovit till typ elva under stor del av sommaren! Men det är som det är, det blir säkert bra! ;) (behöver lite positiv inställning känner jag). nej du är det snart dags för mig att sova sött, klockan börjar närma sig elva och jag är rätt trött.

puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0