lyckades tyvärr inte denna gång heller..

Tror minsann det är dags för en uppdatering, insåg(efter att jag sett debbies kommentar) att jag inte bloggat sedan innan jag drog iväg till peace&love i slutet på juni, halllllååå typ två månader sen?! Sämsta någonsin!

Känner inte att jag riktigt orkar skriva vad jag haft för mig de senaste två månaderna då jag inte skrivit något då jag inte orkar sitta och skriva en hel bok här och nu (inte för att jag gjort speciellt mycket under mitt sommarlov, men ändå hehe)
Men vem vet, jag kanske kan lyckas hålla bloggen vid liv nu, har ju försökt ett antal gånger men orkar inte riktigt lägga tid på det, och orkar inte hålla på och ta massa bilder och skit, men ska göra så gott kan. Dock kan jag ju påpeka på att skolan börjat nu igenoch känner på mig att det kommer bli ett rätt intensivt år med mycket plugg, men jag ska helt klart försöka blogga då jag kan och känner för det. Jag var ju bra på det för ett tag sedan, då uppdaterade jag åtminstonde varenda dag! Så, ska försöka ge detta ett försök igen, försöka få det att bli roligt igen! Kanske t.o.m kan vara något lugnande att ha då det är mycket plugg, att skriva av sig lite ibland liksom. Okej, nu ska jag sluta skriva innan jag skrivit den där boken ändå!

Hopppas vi hörs!
pössssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0