I belong with you

okej här kommer ett töntigt inlägg, men det var ett tag sedan jag skrev om något som relaterade till twilight, eftersom jag inte längre är en twilight- nörd (inte lika i varje fall). Men nu kände jag mig lite tvungen. Hittade precis denna otroligt fina fan videon som är riktigt bra gjord och som sagt jättefin! :) Längtar till den fjärde filmen breaking dawn, det är dock väldigt långt kvar!

OBS! TITTA EJ PÅ DENNA VIDEO OM DU INTE VILL SE NÅGOT IFRÅN DEN FJÄRDE BOKEN SOM EJ KOMMIT UT PÅ FILM ÄNNU DÅ DENNA VIDEO AVSLÖJAR MYCKET OM VAD SOM KOMMER ATT HÄNDA !!! DU KAN OCKSÅ SE VIDEON MEN STÄNGA AV VID 1.40 DÅ DET BÖRJAR KLIPP FRÅN FJRÄDE FILMEN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0