wake me up when september ends

Jag gillar inte detta september väder vi har här i Stockholm just nu. Det är kallt och blåsigt vissa dagar, sen kan det bli varmt och soligt nästa dag, sedan kan det komma lite regn till och från. Nej jag föredrar sommaren, året runt! Snälla ge mig sommar 2010! Ibalnd önskar jag faktiskt att vi människor kunde gå i ide och som björnarna och sedan vakna upp när det blivit lite varmare. Det skulle vara något va? Sova hur länge som helst, och slippa kylan? Fast vill ju inte missa julen och skidåkningen och allt roligt. Dessutom tillhör det ju. Nej jag vet inte riktigt, gillar sommaren mest, men alla årstider har sin egen charm. Håller ni inte med?



Juste, kom på att jag faktiskt inte visat er några bilder ifrån när jag var i Grekland i somras. Så här kommer några att njuta av. Vill såååå åka utomlands nu! Bort härifrån!




den årliga solnedgångs- bilden, såklart


man fick gratis färskpressad apelsin juice varje dag på stranden, super fräscht och gott!


pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0