tråkig hemmakväll

Sitter här hemma och har skit tråkigt. Medan alla mina fina vänner är ute och festar och har kul. Anledningen till att jag inte kunde följa med, utan var tvungen att ha en sjukt tråkig hemmakväll alldeles ensam, är för att jag ska gå upp klockan sex i morgon bitti! Jag och min familj ska då bege oss till Mantorp för att kolla när min kusins pojkvän kör race, ja bilrace. Han kör JTCC. Så han ska alltså tävla i morgon, och vi blev medbjudna dit. Därför måste jag gå upp så tidigt, vilket resulterar i att jag inte kan gå ut ikväll, utan måste hålla mig hemma och sova relativt tidigt. Kul va? -_- Usch det suger verkligen att bara sitta hemma och ruttna, en fredagskväll!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0