torsdag

Hej ni söta!
Hoppas allt är bra med er? :) Här är det bra, fortfarande lite hostig och sådär men det funkar, är också vääälidgt trött idag. Det tar på krafterna att gå upp klockan 6 varje dag! ´Längtar till helgen då jag kan sova ut!

Har kommit på att jag lägger alldeles för mycket tid på datorn, även om det inte finns något alls att göra, det vill säga när jag kollat in alla bloggar, kikat in facebook och bloggat så finns det inget att göra. Men ändå kan jag inte slita mig från skärmen. Detta påverkar mina studier något oerhört. Så jag har bestämt att de dagar jag verkligen måste plugga(som idag och igår) så tänker jag inte ha på min dator, eller iaf inte förens jag är klar med det jag ska göra. Så kommer inte att blogga mer idag förmodligen, kanske senare ikväll eller så. Så ifall jag inte bloggar på ett par dagar eller en dag så vet ni att det oftast är för att jag pluggar eller gör andra viktiga saker. Eller helt enkelt inte orkar (ibland).

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0