tisdag

Idag slutade jag som vanligt 12.30. Efter det drog jag och Linn och käkade på Subway för att senare möta upp Tove. Vi köpte Friskis och Svettis kort för hela september så nu gäller det att träna hårt för vår del :)
Sen drog vi iaf in till stan för att leta kläder. Hittade två tröjor från topshop och blev 650 kronor fattigare. Köpte alltså två tröjor för 650 kronor, och det sved lite kan jag säga. Såhär efteråt känner man lite ångest, eftersom det var så dyrt. Men tänkte att jag kanske borde unna mig dessa tröjor, även om dom inte var värsta värstingarna haha.

nu måste jag hitta något att ha på min i morgon, lär ta ett tag kan jag säga. Har helt slut på kläder för tillfället.
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0