säämst

My sweet 16. Den 3:e oktober fyller jag 16 år. Den 2:a oktober fyller min mormor 60 år. Låter väl lite festliget sådära, men denna födelsedag kommer suga så hårt! Min mormor kommer att fira sin 60-års dag på MIN 16-års dag. Visste det kanske inte låter så jäkla hemsk, då kan vi fira tillsammans, men skitkul att hon tar över hela min födelsedag. Att hela min födelsedag ska gå ut på att jag ska fira min mormor, skitkul verkligen. Jag bir så sur och ledsen, vafan tror dom inte att jag ska bli upprörd över det eller? Ska jag tvingas fira min födelsedag på söndagen bara för att min mormor inte kan fira sin på sin egna och då måste ta min dag? ;S
Ni tycker säkert att jag överreagerar och är skittöntig och taskig mot min mormor, men det gör mig riktigt irriterad! Ska inte min födelsedag vara MIN dag? Ska det inte vara MIG man firar?

Vad tycker ni? Är det egoisktiskt av mig att känna såhär?

Kommentarer
Postat av: greta

nej! dålig stil. Fast kan dom inte fira dig helgen efter? Det är inte samma sak, men iaf på en lördag :)

2009-09-21 @ 20:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0