MTV Video Music Awards

I natt (svensk tid) sänds ju MTV Video Music Awards direkt från NYC. Det kommer att delas ut priser (twilight är nominerade i åtta kategorier tror jag) och massa annat skoj, men framförallt så kommer dom att visa en ny exklusiv officiell New Moon trailer och Rob, Kristen och Taylor är där för att presentera den. Vill såååå gärna se detta live, alltså nu i natt klockan 3 svensk tid (21:00 lokal tid), men eftersom jag går förmiddag och lång dag i morgon alltså mellan 8-16:20 så vet jag inte om jag kommer orka sitta uppe hela natten och sedan kila iväg till skolan en hel lång dag. Ofc går detta i massa repriser, men som sagt skulle vara sjukt kul att se det live.
Ska någon se VMA inatt eller kör ni på reprisen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0