a new week

Måndag idag, vilket betyder långdag för mig. Var alltså i skolan emlla 08.30-17.00 , alltid lika kämpigt att ta sig igenom måndagarna. Var galet trött idag också, desssutom kändes dagen helt meningslös eftersom vi knappt gjorde något på lektionerna(vilket iofs var rätt skönt, men dagen gick lååååångsamt)
Rudolf kom och hälsade på mig idag också, för första gången på typ 6 månader(!), så det var en liten lättnad, även fast jag nu mår skit!
Och som pricken över i:t så missade jag bussen idag, första gången sedan vi börjat skolan, suuuuurt.
Positivt inlägg va? Ibland kan inte allt vara på topp.

Skriver mer senare, om jag har lust och tid :)
Idag ska jag försöka sova tidigt, även om jag går eftermiddag denna vecka. Behöver ta igen lite sömn känner jag.
puss

Kommentarer
Postat av: Michelle

Nämen, så hittar man dig här :)

Puss /michelle

2009-09-21 @ 22:24:14
URL: http://luxelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0