torsdag

I morgon är det fredag, så sköööönt! Men något jag inte alls tycker är skönt är denna kyla vi fått hit nu, usch nu är det verkligen höst, eller känns nästan som vinter! Känns som det snart är dags för vinterjackan ;S Vart tog sommaren vägen egentligen?
Efter skolan drog jag, Linn och Debbie(hon gick med oss en stund) in till staden och kollade i affärer och sådär. Fick med mig lite hem också, alltid trevligt! Nu måste jag tråkigt nog sätta mig och pluggga demokrati som jag har prov/förhör på i morgon, och jag kan inte ett skit. Får se hur mycket jag orkar plugga, annars får det faktiskt gå som det går, det är mitt fel att jag inte lagt ner mer tid på plugget!

vi höres babes
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0