tisdag

Heeeeej! Idag är jag stört trött, som vanligt alltså. Är alltid trött de veckor vi går tidigt, får alldeles för lite sömn de veckorna. Denna trötthet gör också att jag har kort stubin, och jag blir sååååå irriterad på min dator som bara lever sitt egna liv idag, och inte alls gör som jag vill. Den segar och hackar, ooooorkar inte!
Men en positiv grej är att direkt efter skolan och coachsamtal drog jag och Linn in till gymmet. Fick håll på springbandet så gick istället snabbt(hatar dessutom att springa haha), och körde också en maskin som jag gillar "makapären" (lånar Linns ord hihi), vet inte vad den heter ju, men den är iaf mycket bra tycker jag =)

Förlåt för sugit inlägg och förmodligen dåligt med uppdatering idag men så länge min dator inte gör som jag vill, och för att jag inte orkar blogga får bloggen bli lidande, tyvärr.

PS. Helt sjukt att det snöade idag! ;O Snöade det hos er?

puss på er fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0