mysdag

Hallllå där läsare!
Tack för era kommentarer och tips inför min halloween outfit! Och också era andra söta kommentarer, ni är så snälla!
Idag har jag varit i vällingby med Linn, hon kom dit direkt ifrån Bromma flygplats och Umeå! Såååå glad att min bror är hemma igen, saknat henne sjukt! Vi gick iaf runt i ett antal affärer, mestadels för att leta halloween kläder till mig, men hittade ingenting! Allt på Br verkade vara slut. Så får försöka lyckan på buttericks i morgon! Annars vet jag inte alls hur jag ska göra med halloween outfit! Vi hann också med en fika inne på Waynes med varsinn chai-latte och kaka, muuuuuums säger jag bara! Linn fick med sig ett par skitsnygga over-knee stövlar hem. Och jag fick med mig ett par lackleggings och en tshirt, dock kommer jag inte visa mig in public med den tröjan hehe, utan som sovtröja eller "hemma-tröja". Riktig mysdag med min älskling med andra ord!

pussen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Frågestund!

Fråga på, kanske gömmer sig att pris värde 100 kr? ;) Hehe.

Fråga på men glöm inte att skriva in bloggadressen.

Kramar! /Emelie

2009-10-30 @ 11:11:58
URL: http://dotteremelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Frågestund!

Fråga på, kanske gömmer sig att pris värde 100 kr? ;) Hehe.

Fråga på men glöm inte att skriva in bloggadressen.

Kramar! /Emelie

2009-10-30 @ 11:11:58
URL: http://dotteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0