måndag

hej!
Måndag idag, enligt mig veckans allra värsta dag! Går nämligen heldag då, som jag nämner i stort sett varenda måndag haha. Nejmen fyfan vad kallt det var idag, hade idrott på morgonen och höll seriöst på att frysa ihjäl, usch! Fick dessutom reda på att vi ska simma(!!!!!) med klassen om prick en vecka, skulle inte tro det va? Jag förstår inte hur dom kan tvinga eleverna att vara med och simma med klassen, det är bara helt sjukt! Tycker ni inte? Jag tänker inte vara med och simma, aldrig i livet, men samtidigt så är det tydligen 1/3 av idrottsbetyget och då börjar man tveka lite. Men helt seriöst, vem vill stå där i bikini med sin klass? Inte jag iaf ;P

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0