måndag

Hej min gulliga läsare! Är allt bra med er?
Går tidig vecka denna vecka, och usch så kämpigt det var att komma upp i morse när mobilen ringde. Blev lite försenad så kutade i princip ner till bussen för att inte missa den, härlig start på dagen. Måste också klaga lite på det kyliga vädret nu, klarar inte av det! Ännu hemskare tanke, det kommer bli mycket kallare än såhär. Dags att ta på vinterjackan snart kanske?
Skippade simningen med skolan idag också, skönt att sluta något tidigare. Åkte då hem till Linn och skrev våran redovisning om moderaterna som vi har i morgon. Har en hel del plugg att ta tag i men orkar verkligen inte, idag ska jag sova tidigt! =)

Tänkte också säga att jag har fått ett önskemål om att jag ska ha en frågestund, så nu undrar jag vad ni skulle tycka om det? Är det något att fundera på tro? Känns ju lite sådär om jag inte får in några frågor liksom.

Uppdaterar lite senare =)
pussss

Kommentarer
Postat av: F e l i c i a

Allt är toppen med mig ;)

Händer hos dig ikväll?

2009-10-12 @ 19:59:10
URL: http://fillanhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0