jobbbbigt!

Hej!
Åh, blir så trött på bloggen! Har försökt publisera inlägg TVÅ gånger, alltså två olika. Men varje gång jag ska lägga till en bild så kraschar allt, och inlägget sparas inte. Men denna gång så kopierade jag det jag skrivit(på en bild) så lägger in bilden istället för orkar verkligen inte skriva om allt ännu en gång.
Update: Det funkade inte heller så får väl skriva om det ändå, eller tror jag inte skriver om förresten, skriver bara lite och så ser vi vad det blir. Vad trött jag blir på bloggen alltså, alltid så mycket strul !

Det har varit lite dåligt med uppdateringar här på bloggen på senaste tiden, I Know! Men jag har lov nu och då blir de tinte att jag orkar eller har lust att blogga hela tiden. Även fast jag faktiskt inte gjort speciellt mycket idag, hehe. Var en stund i Hässelby och Vällingby med Greta idag, för att köpa lite sven hehe.
Igår var Greta här på besök, mycket trevligt må jag säga! Vi tittade på två, eller okej en och en halv film, 13 snart 30 och Mio min Mio. Dessutom käkade vi Ben&Jerry, smarrigt värre!

Hej så länge, hörs senare
pöss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0