jag behöver er hjälp!

Nu är det såhär att jag skulle behöva lite tips ifrån er söta läsare!
Jag har just nu väldigt mycket plugg, men absolut ingen motivation, lust eller ork att sätta mig och plugga hemma efter skolan. Så nu skulle jag vilja veta hur ni får era skolarbeten gjorda? Har ni några riktigt bra tips på hur man pluggar på bästa sätt och får tillbaka motivationen? Hur orkar ni helt enkelt med skolan och allt plugg? Eller gör ni det till och med roligt? Tell me, I need your help! Dessutom kan ni förhoppningsvis hjälpa dom andra läsarna, tror det är många som har samma problem som mig!

Ni som kommer med riktigt bra tips får självklart en länkning så glöm inte att skriva er bloggadress i kommentarerna =)
pusss


känner ni igen er? Jag gör !(fast jag pratar med mig själv istället)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0