Idol time

Hej där!
Lånar Linns dator nu hehe, hann nämligen inte posta något inlägg innan jag drog, hade lite små bråttom. Det gick ganska bra vad gäller shopping idag i stan, fick med mig en tröja, ett halsband, ett par strumpbyxor och ett par skor som jag dock inte vet om jag ska behålla. Kan lägga in bilder på det när jag kommer hem i morgon om ni är intresserade? Sover nämligen över här i natt igen, mys!
Nu sitter vi i Linns säng och tittar på Idol. Malin är där och sitter längst fram, såg henne i Tv rutan för ett tag sedan, skitkul! :D Kanske slänger iväg ett inlägg lite senare, ha det bra så länge!
pysss

Kommentarer
Postat av: Linnea MN

Malin Hallstensson? ;o

2009-10-31 @ 18:36:41
URL: http://liesbeyond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0