freeeeeedag

Såååååå skönt att det änligen är fredag, det här behöver jag!
Dåligt med inlägg, jag veeeeet! Men har inte haft lust att blogga, tyvärr. Har inte så mycket att komma med idag heller dock, men tänkte bara slänga iväg ett kort inlägg. Idag fyller min fina barndomskompis Frida år, så grattis igen gumman :) Tyvärr kunde jag inte följa med brudarna och gratta henne i Kristineberg idag, men får göra det en annan dag. Nu sitter jag och småkollar lite på TV medan jag småpackar lite. För i morgon drar jag till Linn och Tove och sover där, kommer bli skit mysigt! Känner bara att det är något eller några saker jag kommer glömma, även fast jag kör på Linns specialare- att skriva en lista!

Hur många av er såg Idol idag? Vad tyckte ni om att Karolina åkte ut?
pusss

dessa brudar ska jag tillbringa dagen och natten med i morgon =)

Lånade bilder ifrån Linn, hope you don't mind babe.


Kommentarer
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Jag har ingen åsikt om Idol mer att det blev skit när Jon nobbades en plats där ;D hihi

2009-10-10 @ 02:15:27
URL: http://weris.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg ;d

2009-10-10 @ 15:18:30
URL: http://ddardan.blogg.se/
Postat av: annahellman

cha cha!

tänkte dra igång en tävling på bloggen lite senare i veckan.. veckans blogg typ, lägg in en kommentar och din bloggadress så är du med!

lägg sedan in lite ändra fina kommentarer så kanske din chans ökar.. fjäsk funkar alltid

köss smack

2009-10-13 @ 10:59:59
URL: http://fiiskeeliiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0