dag på stan

Gud vad skönt att det är fredag! Äntligen får man zzzzova ut, det här är något jag behöver kan jag säga. Är sjukt sliten, och det syns verkligen nu när jag tagit bort sminket, shit jag behöver en hel del sömn i natt kan jag tala om. Och det är precis vad jag kommer att göra, sova tidigt och sedan sova ut i morgon bitti. Denna helg kommer bara att bestå av en sjukt massa plugg!

Var i stan hela dagen(eller efter att vi slutat iaf) idag med Greta och Linn. Greta körde på stort och köpte sjukt mycket grejer, hon som inte ens hade tänkt köpa något haha. Och jag och Linn kom väl hem med en del saker, men jag hade så mycket mycket mycket högre förväntningar på dagens shopping, fan alltså! Jag tror jag är för kräsen när det kommer till kläder(och annat). Ett annat minus var dagens väder, usch hatar regn! Säg till ifall ni vill se vad jag köpte, orkar bara inte ta kort nu.
Nej nu ska jag ta och titta på tv och umgås med mina föräldrar! Ha en fortsatt mysig fredagskväll!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0