bad update

Hej ni söta!
Det ser ut att bli en kall men solig dag idag, usch gillar inte denna kyla!
Har sagt det mycket på senaste tiden men säger det igen- Förlåt för så oerhört dålig uppdatering, måste verkligen försöka bättra mig! Jag själv hatar bloggar som inte uppdaterar, man sitter där och väntar men det kommer aldrig något, haha. Ni kan ju även passa på att tycka till om bloggen, vad är bra? vad är mindre bra? Vad vill ni läsa om? Ge mig jätte jättegärna förslag på vad jag kan skriva om, det skulle verkligen underlätta för mig då jag har sådan dålig fantasi! Inte så kul att läsa vad jag gör hela tiden heller ;P

Sitter iaf här nu, har fixat i ordning mig och duschat. Ska snart dra in till city med Linn.
Jag, Linn oc Greta var hemma hos Linn igår kväll och snackade skit och tittade på TV. Jag sov också kvar där, men gick hem rätt tidigt i morse, och Linn passade på att ta en runda med Chilli.
Hoppas att jag får med mig något hem från stan, behöver sjukt mycket grejer, speciellt i kläd-väg! Men dock brukar det inte gå så bra för mig vad gäller shopping, så vi får se!
Ha en bra dag, så hörs vi senare!
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig blogg du har ! Ska vi följa varandra med bloglovin ? :D



// www.sarasoderberg.blogg.se

2009-10-30 @ 16:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0