Allt för min syster

Hallojsan!
Kom precis(eller nästan precis) hem från vällingby. Har varit på bio med Greta och Madde. Vill ni veta vad vi såg? Vi såg.......... Allt för min syster, som jag såå gärna ville se! Och gud vilken otroligt fin film alltså! Men också otroligt sorglig! Jag är inte sån som brukar gråta till filmer- jag vill men jag kan verkligen inte. Men under denna kunde jag inte hålla tårarna tillbaka, så fin! Ni borde se den! Hela salongen satt fan och snyftade, haha. Såg även New Moon trailern innan filmen började, och det var lite skoj. Även fast jag sett den ett antal gånger hehe, så var det coolt att se den på vita duken!

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, familjen sover typ och här sitter jag ensam och övergiven. Vad gör man?
puss

Kommentarer
Postat av: astrid

Frågestund på bloggen nu så fråga gärna någonting :)

kram (L)

2009-10-26 @ 12:30:40
URL: http://thiinkastriid.blogg.se/
Postat av: LISA

vad handlade filmen om? vill nämligen se den så.. :)

2009-10-27 @ 20:00:58
URL: http://heejlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0