min skruv

Åh min sköna böna. Jag skriver inte bara detta för att du är min mest trogna läsare (för det ska du ha credit för), utan för att du är en otroligt underbar vän. En sådan skön böna som dig borde alla få ha, alla borde få känna ett gott skratt, den glädjen och den trygghet du sänder ut. För det gör jag, jag känner mig trygg med dig, jag kan vara mig själv med dig. Och ibland kan jag bli lite väl galen, men du klandrar mig inte. Du vet säkert redan att du är en av mina närmaste vänner, och det hoppas jag du kommer vara en lång tid framöver. Vi har ju trots allt skakat hand på att vi inte ska glida ifrån varanda bara för att vi inte kommer gå i samma skola till hösten. Vad ska jag göra utan min sköna böna?
På så kort tid har vi kommit varandra så pass nära, och det är jag verkligen glad över, tänk vad mycket kul man hade missat annars! Tillslut vill jag bara säga:
Tack för att du är den du är.
Tack för att du står ut med mig.
Tack för att du är min mest trogna läsare, hoppas du fortsätter vara det.
Åh min älskade skruv, vad jag önskar att du vore min fru

Jag älskar dig

Ps. Dessa bilder är bara sååååå sexiga! (och suddiga)




Kommentarer
Postat av: greta

AWWWWWW!!!!! ÄLSKAR DIG MED DIN SÖTPOTATIS :D

2009-05-13 @ 21:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0