torsdag

Hejsan svejsan!
Härligt att mitt inlägg jag skrev igår äntligen vågar sig fram och visa sig. Tråkigt att bloggen alltid ska strula, iaf på senaste tiden, hoppas det löser sig för det är väldigt irriterande!

Idag hade jag spanska prov som jag skrivit en del om, har en stark känsla av att det inte gick så bra. Skrev på alla utom en, men känns som jag har fel på dom flesta, men hoppas verkligen inte det. Jag vet inte om jag nämt det tidigare, men jag får världens ångest om jag inte får mer än G på prov och inlämningar, vilket är ganska jobbigt eftersom jag ställer så höga krav på mig. Så därför kan ni ju bara tänka er hur jag känner mig just nu..
I morgon gäller svenska redovisning och engelska nationella muntliga. Svenska orkar jag inte bry mig så mycket om men engelskan är jag verkligen skit nervös över, eftersom jag hatar och suger på engelska! Det kommer gå sämst verkligen, och usch det känns hemskt, vill inte ens göra det!

nej nu ska jag inte ta ut mina ångestattacker på er, haha.
Återkommer senare :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0