tisdag

Tjoho!
Idag är det tisdag, och det betyder att det är sista skoldagen för veckan i morgon, och jag slutar klockan 12! Woho! Fan så härligt! Dock har jag ett SO religionsarbete som ska vara inlämnat i morgon, som jag kommer behöva skriva en hel del på både idag och i morgon, tyvärr.  Fick sluta en timme tidigare idag eftersom vi inte hade någon matte, så skönt!

har nu bestämt mig för att skapa en Twilight kategori här på min älskade lilla blogg, så det blir lättare att hitta dom inläggen som handlar just om Twilight. Dock orkar jag inte sitta och sortera dom som jag redan skrivit, utan börjar nu idag. Vad tycker ni om det? Bra eller dåligt? Tyck till!
Skriver senare :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0