söndag

varning för långt inlägg!
Hej!
Allt bra med er? Med mig är det super, men är lite små trött. Det har varit en fantastisk helg! Underbara människor och underbart väder, kan det bli bättre? Möjligtvis sommarlov, men det är inte långt kvar nu!! :D Tänkte bara dra igenom helgen lite kort sådär :)

I fredags var det en kort och onödig dag i skolan. Vi tittade på film sen var det vinstagårdsloppet. Jag och Linn var inte med så vi satt i gräset och snackade och åt rabarber under tiden hela skolan sprang haha. Sen efter det tog vi moppen hem och sen direkt till stan på jakt efter klänningar och skor. Hittade ett par skor som jag tror jag ska lämna tillbaka så jag hittat ett par andra. Sen på eftermiddagen/kvällen var jag på min kusins student, han tog studenten i fredags så det var middag och firning(finns det ordet?) av honom super kul! Sen drog jag iväg på mopparna med Linn och Mickis innan det bar hem för att sova.

I lördags hade jag och Linn bestämt oss för att dra tidigt till Täby för att fortsätta våran jakt på klänningar och skor. Så vid 10:30 drog vi iväg och det tog sjukt lång tid att komma dit. Missade dessutom roslagsbanan och fick vänta i 30 min. Väl där hittar vi både skor och klänning, super bra! Sen möter vi upp Linns kompis Robin och äter med honom sen drar vi hem. När jag kommer hem börjar jag fixa i ordning mig inför Topnotch. Jag, Linn, Sara, Malin, Frida och Malin var på Club Topnotch och det var super kul! bra musik(ibland iaf) och härlig stämning. Dock vääääääääldans varmt :P . Men som sagt super kul!

Idag har jag, Linn, Mickis, Sandraa och hennes pojkvän Majk varit ute med Mickis båt. Super mysigt i det härligt vädret. Det har verkligen varit sjukt varmt idag.

Nu sitter jag och äter vattenmelon så gott!
Okej det blev inte så kort hehe, en puss till den som orkar läsa allt (;

kram!



Update: Såg även att det ser ut som en uppsats haha. Vad konstigt jag skrev inlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0