söndag

Det märks på statistiken att jag inte har bloggat bra på ett tag. Jag märker att jag tappar ett par läsare då jag inte är så bra på att uppdatera, men ska försköka komma igång nu igen så gott det går :)
Orkar inte berätta mig igenom hela min långhelg just nu, kan säga lite kort vad jag gjort varje dag, så kan ni få en längre förklaring i morgon då jag kommit gem från skolan, låter det bra? :)
I onsdags så vet ni ju att jag gick hem efter skolan för att skriva klart mitt terminsarbete i SO, ni vet ju hur jag har känt mig sedan dess -_- . I torsdags drog jag till stan med mina päron tidigt när dom öppnade, och var där under dagen, var sedan hemma på kvällen har jag för mig. På fredagen chillade jag på morgonen och drog sen efter lite stress till min brorsas studentskiva som var skit kul! Igår var jag i stan med Linn och Tove efter att ha sovit länge för att vara jag (!), sen drog jag hem och åt middag och skulle egentligen träffat Linn, Tove och Greta men det blev att vi alla stannade hemma på sitt håll. Idag har jag varit hos min farfar och ätit lunch/middag typ.

Tråkigt och osammanhängande inlägg, sorry för det men blir bättre sen hoppas jag, är dessutom väldigt trött haha.
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0