så jävla klantigt

Idag var jag i stan med Linn. Meningen var att vi båda skulle shoppa as mycket, dock utan framgång hehe. Men jag köpte iaf en mascara och en mineral foundation som jag har i stort behov av då mitt smink är helt slut. Sen sätter vi oss på tunnelbanan för att åka hem. Vi bestämmer oss för att gå av i Johannelund för att träffa Bert på vägen hem, och när vi går där påväg hem, gissa vad jag kommer på då? Jo, nämligen att jag glömt min påse med mitt smink i på tuben. Fyfan vad sur jag blev, och fortfarande är. Fan, hade lagt ut 300 kronor på sminket som jag dessutom var i stort behov av. Att bara förlora 300 spänn, sen att jag inte har något smink hemma nu, hur fan ska det gå i morgon? Jag är inte precis sugen på att köpa nytt smink, och lägga ut ytterligare 300 kronor, och alltså sammalagt betalat 600 för smink, det är inte värt det! Fan är sååååååå irriterad, hur kan man vara så jävla klantig?
Ja, jag skulle ringa SL's upphittad grejamoj, men dom hade stängt. Så jag skickade in någon grej där man typ skulle anmäla det försvunnet. Men vem skulle lämna in en upphittad påse med smink liksom? :P
FAAAAAAAN!

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0