monday

Hej!
har i stort sett pluggat hela dagen, eller okej inte hela men sen efter middagen iallafall. Var väldigt trött idag, speciellt efter en lång skoldag, en måndag. Men blev klar med min matte redovisning, och det känns skönt. Hoppas inte att jag behöver redovisa i morgon då jag inte alls kan det flytande eller något sånt, hehe. I morgon måste jag göra klart min So så det blir att jobba riktigt jävla hårt med den, inget att se fram emot. Idag är det exakt 22 dagar kvar till skolavslutningen inklusive helger och allt sådant, hur härligt låter inte det? Och endast 12 skoldagar, och 5 av dom är projekt, hur härligt!? :D

puss


sommarkänslor. Jag och söta Sandra på Kajsas land i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0