måndag

Hej!
Kom hem från skolan för drygt en timme sedan, alla var sjukt trötta idag. Vet inte hur många gånger jag hört folk säga att gud så trött jag är, och det märktes mest på sista lektionen. Alla typ satt och halvsov, och sedan nästa sekund så var man flummig. Sen kommer man hem så måste man plugga ännu mera, vem orkar? Det är sjukt hur snabbt tiden går, har lite mer än en månad kvar i grundskolan, sen lämnar jag skolan och får sommarlov och sedan börja på gymnasiet, helt sjukt. Men det gör också att det blir väldigt mycket plugg och därför väldigt stressigt såhär på slutet, och vi elever orkar verkligen inte, man är helt död på dagarna! Så därför är jag inte på blogghumör nu i dessa stressiga tider, känner att jag inte kommer på något roligt att skriva förutom vad jag gjort på dagen och det blir väldigt tråkigt och enformigt, kom med förlag!

Nu måste jag plugga spanska, det tråkigaste som finns!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0