måndag

Hallå där!
Måndag idag, ny skolvecka och projekt start. Vi har nu ett sex projekt och kommer att inleda varje dag med ett jobbigt fys, helt stört och onödigt men tydligen kommer det vara så, inget jag ser fram emot kan jag säga!
Nu är det slutspurten i skolan, allt måste typ lämnas in denna vecka för i början av nästa vecka sätts betygen, paniiiik! Därför har jag det lite stressigt nu in i det sista, även om jag är klar med nästan allt, men stressar upp mig för minsta lilla, typiskt mig alltså. Men om två veckor är det sommarlov, hör ni hur underbart det låter! Helt fantasktiskt! Då lämnar jag grundskolan för gott!

Nu är jag inne i en sådan period igen då jag inte vet vad jag ska skriva, så det kanske bara kommer lite bilder på sånt jag gillar, eller bilder jag gillar om jag inte kommer på något att skriva haha :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0