måndag

Hej!
Det har varit en sjukt seg dag idag. Slutade så sent som 15:40, och då bar det hem för att göra gymnasieval som det var sista dagen för att göra idag, har ännu inte bekräftat för jag vet inte hur jag ska göra, grov ångest! Har faktiskt inte orkar plugga ett enda litet dugg idag, jag är så otroligt dålig och seg, och jag vet hur det kommer bli sen. Jag kommmer behöva stressa in i det sista för att hinna klart med allt arbete, och jag är redan sjukt efter med so'n, inte bra asså!
I morgon är det nationellt prov igen, fast denna gång i NO, det är nytt för i år och vi 9:or kommer köra en test omgång med nationellt i NO, vi har 150 minuter på oss, sjukt länge :O
Vi hörs lite senare :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0